Tuesday 2 November 2010

Hello BNI! - Ett bidrag till BNIs internationella videotävling



När jag såg att BNI hade en internationell videotävling kunde jag inte stå emot frestelsen.

Jag har gjort videos om management, strategi och ledarskap i flera år, mest för att det är viktigt att sprida kunskap om hur företag och organisationer egentligen fungerar och om hur man leder dem på ett sätt som är både effektivt och roligt. Min videokanal passerade nyligen 60 000 tittar, vilket är otroligt kul.

Senaste året har det av olika anledningar blivit lite glest mellan video-produktionerna, så tävlingen var ett roligt sätt att få upp ångan igen.

Det är ganska många som hjälpt till med BNI-videon. Det finns en lista över medverkande i slutet. Vill bara passa på att tacka så mycket till alla som snällt ställt upp och hoppat, viftat och hojtat framför min videokamera.

No comments:

Post a Comment