Sunday 30 January 2011

Joakim Olinder ordnade en föreläsning åt mig!

Vid senaste BNI-mötet höll jag en 6-minutersversion av mitt föredrag Tempo! Föredraget handlar om varför vi organiserar företag och arbete som vi gör, varför det ofta inte funkar så bra och hur vi kan göra företag både effektivare och roligare.

Jag har bett BNI WTC-teamet hålla utkik efter företag och organisationer som är intresserade av hur man gör arbete roligare och företag lönsammare.

Joakim Olinder från Olinder Redovisning gav mig en referens till Civilekonomföreningen Handels Vänner. Jag skall nu dit och föreläsa torsdag 17/2 kl 12.00. det blir fler föredrag i februari. Kolla gärna in min event-kalender.

De andra föredragstillfällena har inte kommit direkt via BNI. Däremot kan jag lova att jag fått dem på grund av saker jag lärt mig i BNI. Fler föredrag är på lut.

No comments:

Post a Comment